4 ΤΡΟΦΕΣ ΓΙΑ "ΔΥΝΑΤΑ" ΜΑΛΛΙΑ

on .

Υπάρχουν 4 "μαγικές" τροφές που ωφελούν την τρίχα και κάνουν τα μαλλιά σας δυνατά. Έτσι, δεν σπάνε και εμποδίζεται η δημιουργία ψαλίδας.

Δείτε ποιες είναι και εντάξτε τις στη διατροφή σας!

Μπανάνες: Οι μπανάνες περιέχουν μια σημαντική βιταμίνη για τα μαλλιά σας τη βιοτίνη, η οποία είναι απαραίτητη για να την υγεία και την ενδυνάμωσή τους.

Αβγά: Εκτός του ότι είναι μια καλή πηγή πρωτεϊνών, περιέχουν αμινοξέα και βιταμίνες που είναι απαραίτητες για την υγεία των μαλλιών. 

Γλυκοπατάτες: Πλούσιες σε βιταμίνες, ποτάσιο και καροτίνη Β. Η καροτίνη Β μετατρέπεται από τον οργανισμό μας σε βιταμίνη Α, η οποία προστατεύει τα μαλλιά από τη φθορά. 

Σολομός: Τα θρεπτικά συστατικά του αποτρέπουν την τριχόπτωση και δίνουν στα μαλλιά λάμψη.